مشکلی نیست ولی باید بری سلفری برای من۲.۲بود دکتر ژنتیک فرستاد برای تو۲.۵بالاتره حتما برو
عکس سونو رو بده
منم عدد انتی ۲ونیم بود ولی ازمایشم خوب بود دکتر خودم گف ریسکت کمه ولی سلفری اگه خواستی برو یه دکتر دیگه گف برو سلفری ولی همه گفتن نرو الکی پول نده نرفتم خیلی هم همینجا تحقیق کردم که باعدد ۲ونیم دکتر بهشون گفته نرماله درکل زیر ۳خوبه نگران نباش
عدد ان تیت چنده
عزیزم نوشته بدون ریسک ،، خداروشکر نرماله
نرماله عزیزم
دکتر چی گفت عزیزم؟
مشکلی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.