اسم ارغوان چطوره؟!

۴ پاسخ

خیلی قشنگه
بنظرم بعضی اسما ماندگار هستن همیشه مثل ارغوان

اسم دختر من ارغوانه😍

اسم مورد علاقه من برای دختر😍خیلی اسم لطیف و قشنگیه قرار بود اگه خدا بهم دختر داد اسمشو بزاریم ارغوان که خواست خدا برای ما پسر قشنگم بود.

به نظر منم اسم خیلی قشنگیه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آیلین جون مامان آیلین جون ۱۴ ماهگی
مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان fazi مامان fazi ۱۳ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی