۶ پاسخ

نشاسته روی آب سرد بخورد حتما

باید شیاف بزاری ولی من ۶ هفته رفتم دکتر
ب دکترم گفتم لک دارم گفت اول باید سونو وازینال بدی مطمین بشیم قلبش تشکیل شده بعدش شیاف بزاری
چون اگه خدایی نکرده قلب نداشته باشه و شیاف بزاری بعدش برای دفع ب مشکل میخوری و دفع جنین سخت میشه
بنطرم شماهم اول برو پیش دکترت بهش بگو لک داری تا خودش راهنماییت کنه

برو دکتر شیاف میده

سونو دادی هماتوم نداری

به عزیزم

شیاف پروژسترون ولی حتما قبلش با پزشکت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری