۲ پاسخ

من تو هرچیزی که درست میکنم براش میریزم حتا پوره های میوه

توی فرنی براش بریز
توب پنکیک میتونی با اون درست کنی
توی سوپش بریز و…

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته دوم بارداری