۱۰ پاسخ

سایز کوچیک بوده پس چیزی نیست

شماهم پیش اون میری

چه خوب یابی داره
من خونم عدل خمینی هست

بزمانی توی حر

مطبش کجای

سلام عزیزم ی دکتر متخصص خوب تو مسهد سراغ داری ؟؟

ببین منم یه کیست کوچیک دارم ولی پزشکم استراحت مطلق داده بهم

نه کیست مشکلی بوجود نمیاره نگران نباش

یعنی تو ۴ هفته جنین مشخص میشه؟

تاخیر داشتی عزیزم؟
تست زدی یا مستقیم رفتی سونو؟

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا هفته پنجم بارداری
مامان لناجون مامان لناجون هفته بیست‌وهشتم بارداری