من از اول8ماهگی کره پسته خالص اندازه روزی یه نخود میریزم تو دوقاشق سمنو خونگی میدم پسرم میخوره
من به شخصه هنوز شروع نکردم
پسته الان خیلی زوده چون خیلی برا معده سنگینه. فندوق دختر من چون کمبود وزن داشت دکتر گفت از 7 ماهگی تو حریره اش استفاده میکنم
پسته و بادوم میتونی بدی ولی فندق نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.