سلام مای بیبی الان چقده شیر خشگ چی

۶ پاسخ

شیرخشک اپتامیل پپتی با کدملی ۱۳۷
پوشک هم سایز ۳ مولفیکس ۳۰۰ فک کنم بعد میگن بچه بیارید🫠

مایبیی ۳۳۵سایز ۶
شیرخشک بیومیل ۷۰

مای بیبی ۴‌پلاس ۳۲ تایی ۳۳۰
شیرخشک از روی کد ملی ۱۲۰

هانیز سایز۶ ، ۲۴ تایی ۳۲۰
شیر خشکم فکر کنم ۱۲۰ میگیریم

مای بی بی ۱۲تایی ۱۲۰ تومن تقریبا
شورتی ۲۶تایی ازین جدیدا ۳۵۰ گرفتم
شیر خشک هم آپتامیل پرونوترا ۲ با کد ملی ۱۲۸ میخرم آزادش ۱۷۰ فک کنم

مای بیبی330ت 34تایی
سیر خشک هم نان 190ازاد
با بیمه130

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان فواد مامان فواد قصد بارداری