۳ پاسخ

شوید ریختی ت غذات؟؟ اونسری گفتم شوید بخور تا نفخ شیرت بگیره

قنداقش کن
من قنداقش کردم رفلاکس هم داره بچم تخت میخوابه

قنداقش کن با روسری قواره دار
آروم میشه مبخوابه

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان امیرسام🩵🪺 مامان امیرسام🩵🪺 ۸ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی