۷ پاسخ

شیرخودت میدی

وای یاسمن کولیک و اینارو ول کن من عصری نیکان و ختنش کردم جگرم اب شد از بس جیغ زده گریه کرده😭😭😭

پسره منم خیلی اذیته تازه طفلک نمیتونه جیش کنه که از همه بیشتر اذیته پیش ۲ تا دکتر بردم ختنه اش نکردن

بخدا ک لعنت بهش یذره بچه انقدر اذیته

ترنجبین بده ضرر هم نداره برا نوزاد من میدادم

وااااییی منم درگیرم لعنت واقعا لعنت

من با عرق نعنا و بارهنگ و خاکشیر بچه رو آروم میکنم تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی