سلام مادرا آَ ش باغله خوبه بخوری

۷ پاسخ

اگه قبلا حساسیت نداشتی به باقالی الانم همون قدر که میخوردی بخور هیچ مشکلی نداره .

کم ریختم داخلش

دیروز ریختم تو پلو خوردم وای چه کنم

سلام بهتره که نخوری عزیزم

باقالی رو میگن نباید بخوری

اگ منظورت همون لوبیا قرمز باشه

اره مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان رضا و رقیه مامان رضا و رقیه ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری