۸ پاسخ

نترس اسکرین نگاتیوه ینی نرماله برای احتیاط بیشتر غربالگری دوم میدی.منم همین جوری نرمال بودم ولی دکترم برا اکثرا مرحله دوم میگیره.سه تومن هزینشه
اگه ریسک مرزی بودی سلفری میخواست ازت

بروبیمارستان مادربخش زایشگاه خب

ن عامو مال منم دوتا حاملگیم یود ان ای پی تی دادم سالم یود .اکثرا ریسک خاطر سن بالای سی یاازدواج فامیلی و اینا میرنه نترس

از منم بالا بود سلفری دادم مشکلی نداشت بعد شما تو هفته ۱۵ رفتین ان تی؟

این ترجمه ان تیته

تصویر

چطور ریسک داره عدد آنتی ک ۱ شده

یکم ریسک داره احتمالا بگه سلفری بده

میفرسته غربالگری مرحله دوم یا ان ای پیتی .

سوال های مرتبط

مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی