۵ پاسخ

مال شما چند بوده؟

برای من ۴.۸

معمولا بالای چهار میگن خوبه

انتی ۱.۷۵

مال من ۵و نیم بود انومالی

سوال های مرتبط

مامان مامان ارسلان ‌دوقلوها 🥰 مامان مامان ارسلان ‌دوقلوها 🥰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محدثه و مهنا🤰 مامان محدثه و مهنا🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری