۳ پاسخ

پسربزرگم توی ۲۰ماهگی گرفتم. مشکلی هم نداشته

نه خیر زوده تا ۲ ، دونیم سال یا حتی سه سالگی میگیرن زودتر بگیری بچه شب ادراری میگیره

زوده الان

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدا بخواد مامان هرچی خدا بخواد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی