۵ پاسخ

ارههه چندین بارر

آره منم وآدم

اره من دادم

من جگر کبابی گوسفند دادم،خیلیم خوشش اومد

اووو من از قبل یکسال هم میدادم اما خورشت نه کبابی یکی دو تا فقط آبش و می‌خورد

سوال های مرتبط

مامان میران و💙تودلی مامان میران و💙تودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی
مامان هانا جون🥰 مامان هانا جون🥰 ۲ سالگی