۷ پاسخ

من دادم

اره بده

اره عزیزم من میدم فقط خوب بپز

جیگر نه...ولی دل و قلوه خوبه مقویه
منم امروز جغور بغور خوردیم ولی پسرمو جدا باباش گوشت سیخی سفارش داد.

۱سال به بعددددددد همه چیز میشه داد 😁
من ک همه چیز دادم 😌

قلوه که عالیه بهش بدی .
من همیشه هفته ای چندبار میدم ب پسرم ولی جیگر و چندوقتی ی بار

هر چی کمتر جیگر بهتر دل و قلوه اوکیه من جیگر ن میخورم ن میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان دل دل کوچولو مامان دل دل کوچولو ۱ سالگی
مامان میران و💙تودلی مامان میران و💙تودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی