۷ پاسخ

خیلی من شبا میخوابم تا صبح کلی عرق میکنم

بله زیاااددد

اره من ک دارم میمیرم

من چرا ندارم منطقه سردسیرم هستیم سردمم میشه تازه😂

من نه

وای من دارم میپزم

من از دو سه هفته پبش گرگرفتگی و تعریق زیاد دارم و اینکه اگه بچت پسر باشه ابن گرگرفتگی بیشترم میشه

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۲ ماهگی
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌وسوم بارداری