بچه شش ماهه تبش ۳۸باشه خطرناکه؟

۴ پاسخ

اگه با استامینوفن پایین نیومده حتما شیاف بزار

ببین عزیزم شیاف بزاری براش زودتر پایین میاد

بهش استامینوفن بده یکم دیگ بره بالا خدا نکرده تشنج می‌کنه

بله ک خطرناک

سوال های مرتبط

مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان آوین 🤍🎀 مامان آوین 🤍🎀 ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۳ ماهگی