سلام خانوما من خیلی میخوابم طبیعی تو ماه اول

۶ پاسخ

منم سمانه منم😂😂😂

آره منم همش خوابم میاد

منم خیلی می‌خوابم خیلی هم تهوع دارم استفراغم میکنم بیشتر بخاطر این تهوع می‌خوابم بازم بهتر نمیشم دعا کن ویار نداشته باشی🤢😭😭

اره بابا من انگا تو خواب بنایی میکنم بیدارم میشم هنوز خستم

آره منم خیلی میخوابم

آره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وچهارم بارداری