۷ پاسخ

منم هماتوم بزرگ دارم خون ریزی شدید الان ۱۴ روز میشه
با اینکه شیاف و امپول هم استفاده کردم فایده نداره
اینقدر دفع لخته داشتم فشارم ۸
الان هم بهم گفتن باید سقط کنم 😭😭
بهم گفتن نمیزاره بچه رشد کنه
بعدش دوباره رفتم سنو گفتن
بچه رشد نکرده هنوز قلب تشکیل نشده
لخته خون کنارش هست
با اینکه استراحت مطلقم نمیدونم بچه هست یان چون کل ساک رو گرفته لخته خون چیزی دیده نمیشه

هر روزم آمپول میزنم با شیاف

اصن کار نمیکنم همش دراز کشیدم
اولش خونریزی شدید داشتم ی هفته قطع شده بود
امروز باز کم کم هی میاد شکمم خیلی درد میکنه😞

استراحت داشته باش عزیزم سعی کن بیشتر دراز بکشی . کار ستگین نکن مخصوصا جاروبرقی . به و میگن خیلی خوبه واسه هماتوم زیاد بخور

شیافت

فقط هم با استراحت و پله جا ب جا نداشتن .منع رابطه .

هماتوم خطر نداره و خودش رفع میشه من از هفته ۱۰ داشتم تا ۲۶ هفتگی .دوتا هم بود یکی دفع شد ازم یکی هم خود ب خود جذب شده بود .

سوال های مرتبط

مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری