نفخ اوایل بارداری طبیعیه چیکار کنیم رفع بشه از دل‌درد خلاص بشیم

۲ پاسخ

گاهی با پاهات یه کوچولو به شکمت فشار بیار حرکات کششی انجام بده
من یادمه اولین شبی که نفخ شدید گرفتم میخواستم بمیرمممم تا صبح بیدار بودم
احساس میکردم یه چیزی تو شکم میچرخه از کلیهام پیچ میخورد تا شکمم خیلی بد بود
فقط همون یبار من نفخ داشتم دیگه شکرخدا ن

من هنووووزم دارم خواهر😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان محیا و 🍓 مامان محیا و 🍓 هفته یازدهم بارداری
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۵ ماهگی
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۵ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی