سونو ان تی.... ۱۲ هفته یک روز خوبه ؟؟

۶ پاسخ

منم۱۲هفته و ۵روز نوبت گرفتم🥹
۶اردیبهشت باید برم

اره..

من ۱۲ هفته و ۱روز رفتم گفتن ۱۲ هفته و ۶روزم،جنسیتم حدس نزد شهرما سونو هاش خوب نیست

من برای ۱۲ هفته و ۴ روز وقت گرفتم

منم برا دوازده هفته وقت دارم

اره
من ۱۲رفتم جنسیتشم قطعی گف بهم

سوال های مرتبط

مامان نازنین🩷ماهلین مامان نازنین🩷ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان Meylan مامان Meylan هفته هجدهم بارداری