۱۲ هفته و یک روز برم سونو ان تی زود نیست؟؟؟

۶ پاسخ

من ۱۱هفته و ۳ روز رفتم

نه خوبه منم امروز۱۲و۱روز بودم از نظر خودم ولی تو سونو بیشتر بودم

دیگه وقتشه که بری ها

ن عالیه ...من‌ ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم

بهترین تایمش ۱۲ هفته س

ن گلم برو

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری
مامان حسین و یاشار🧸 مامان حسین و یاشار🧸 ۴ ماهگی