۴ پاسخ

نه عزیزم رو مرزه مراقب باش لباس تنشو کم کن

من بردم بهداشت گفت 37درجه س خوبع

زیاد لباس نپوشون

مراقبش باش،بالای ۳۷.۵ تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۱ ماهگی