ادویه نباید ریخت تو غذا؟؟

۵ پاسخ

عزیزم تو اینستا پیج هایی هستن که دستور غذا واسه بچه ها میذارن اونارو فالو کن هم کلی تنوع داره هم دستورشو بهت میگه هم اینکه بهت میگه چی چه ماهایی مجازه بعدش انواع غذا دسر میان وعده همچیم دستورشو داره راحت میشی دیگه

ادویه بعد ۷ ماه مجازه

🌈 غذاهایی خوشمزه و سالم برای نی‌نی‌ها! 🍽️

🎉 آیا به دنبال ایده‌های خلاقانه برای تهیه غذاهای خوشمزه و سالم برای بچه‌ها و نوزادان هستید؟ ما در اینجا بهترین دستورهای غذایی را برای شما آماده کرده‌ایم!
👶🏼 بیایید با هم دنیای رنگارنگ غذاها را کشف کنیم و لحظات شاد و سالمی را برای نی‌نی‌ها بسازیم! 💖

📲 همین حالا به ما بپیوندید و سفر خوشمزه‌تان را آغاز کنید! 🍏🥕
آیدی تلگرام: Azimi1403
آیدی کانال:https://t.me/foodideaforbabies

ادویه های مجاز چرا ک ن
دارچین زرد چوپه
سماق رو غذا
من میزنم

من ی چن باری نریختم الان دیگه زردچوبه میریزم با ی ذره نمک یکمم فلفل سیاه باید عادتش بدی تازه رب هم یکم میزنم

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۱۰ ماهگی