هم هفته های من رابطه دارید یانه هنوز؟

۱۶ پاسخ

از اول ک نداشتم .الانم جفتم خلفیه دکترم میگع اصلا رابطع نداشته باشم خطر خونریزی و سقط هس...

چرا نداشته باشین؟😐😐😐 ما که روزی چندبار نباشه هرشب رو شاخشه😐😐😐

من از ماه اول تا الان ۲بار داشتم شوهرم میترسه😂😁

هفته ای یکبار منم

من ک ن

من تو اقدامم یه هفته دیگه تست باید بزنم الان میتونم سکس کنم یا نه مراعات کنم تا ببینم حامله ام یانه؟؟

من تا الان 5بار داشتم

توکه طول سرویکست عالیع راحت باش

ازه من هفته ای یکی دوبار

من ازاول داشتم هفته ای ی بار

من دارم😅

آره من از اول داشتم منع نبودم 😄

من داشتم ولی زیاد نه شاید هفته ای دوهفته ای یکبار که رفتم دکتر گفتم جفتت پایینه رابطه نداشته باش

اگه خدایی نکرده مشکلز تو بارداری نداشته باشی مجازه ولی اروم و بدون فشار و هفته یکبارحداقل

من از ۱۱هفته رابطه دارم ولی هفته ای یبار همسرم خیلی میترسه واسه بچه

من دارم هفته ای یکبار

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری