چی بخورم شیرم زیاد بشه اصن شیر ندارم 🤦🏻‍♀️

۳ پاسخ

پودر شیر افزا بگیر یا قرص لاکتاول

کاچی .گوشت گوسفندی .آبگوشت.کمپوت آناناس قطره شیر افزا عرق رازیانه بگیر دو بار در روز بعد نهار و شام بخور اینجوری نفخ شیرتم میگیره

اب هوبج ابگوشت مایعااات

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۲ ماهگی