چی بخورم شیرم زیاد شه اصلا شیر ندارم

۷ پاسخ

روز سوم میاد
اگه شیرخشکم میدی شیردوش بگیر

عجله نکن روز سوم میاد بادام پرتقال دلسترآبجوش آش سوپ بخوری شیرت زیادمیشه

قطره شیر افزا عالیه من از بیمارستان ک مرخص شدم خودشون برام نسخه نوشتن دادن قطره کولیک دخترمم اونا نوشتن که گرفتم واقعا محشر بودن

مالت جو
برنج
پودر شیر افزا
مایعات گرم

انشاءالله زیاد بشه
اگه نشد غصه نخور، یک کم شیر خشک بده که بچت زردی نگیره تا کم کم زیاد بشه

قرص لاکتاول

قطره و قرص شیرافزا گل دارو بگیر خیلی خوبه دوتاشو باهم بخور فقط

دمنوش رازیانه ..آبگوشت ..کباب

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان دلوین👩🏻‍🍼 مامان دلوین👩🏻‍🍼 ۱۵ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی