نوک سینم گنده هست بچه نمیگیره و شیر ندارم 18اورژانسی سز شدم
راهکاری دارید که سینم بگیره و شیر بیاد
شیرت زیاد شد با این روشه یا شیرخشک دادی به پسرت
قرص اورژانسی
لاکتاول هم قرص داره هم پودر
ماهی بخور
سوپ جو
ابگوشت
غذاهای مقوی بخور از روغن گاوی و گوسفندی ام استفاده کن
دم ماهی،شوید پلو؛رازیانه قطره شیر افزا کشمش پلو حلیم وچیزهای شیرین من نون خامه ای و مایعات فراوان
قرص یا قطره شیر افزا
غذا هم آبگوشت چیزایی بخور کهمقویی باشن
گوشت شیشه و ماهیچه و سیرابی عرق زیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.