۳ پاسخ

من دردای خفیف داشتم خیلی اذیت نشدم اما اونجوریم نبود بگم درد نداشتم

تخمک. کشی برای چیه؟!!!!

من تو آذرماه پانکچر شدم بعدش اصلا درد نداشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری