۴ پاسخ

منم دارم درد زیر شکم

منم سمت راستم داره

منم داشنم و دارم هنوز...

منم از دیشب پهلو هام درد میکرد دوتاش ولی الان یکم‌بهتره.اگه دردش شدید نباشه و مداوم‌هم‌نباشه لک‌و اینا هم نداشته باشی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۱ ماهگی
مامان آیسل جون🦋 مامان آیسل جون🦋 ۳ ماهگی
مامان نیکان و رونیکا مامان نیکان و رونیکا هفته بیستم بارداری
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری