۱۸ پاسخ

سمت ما در اومده ولی ریزه تا اوایل اردیبهشت

شده بیام تهران میام

اره هست یکم گرونه ولی ریزن

هست اما خواهر خیلی گرونه ،

من دوماهه دلم میخاد نیست🥲

دلم خواست

اره هستش گلی

آره عزیزم کیلویی ۱و۵۰۰ فک کنم

اگ باشه بنظرتون میوه فروشی های اینجانمیارن

وای منم

ای بابا دهنم آب افتاد 🤤🤤🤤

اینجا زیاد هس ما تو حیاطمون داریم 🥲🥲

تا دلت بخواد

ای وای یعنی دهنم آب افتاد

من بندر عباسم به اقام گفتم هرچی گشت پیدا نکرد

اره ولی گرونه🥲

اینجانمیارن

هست ولی خیلی ریزن اگر تهرانی تجریش درشت داره ولی گرونه

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری