مامانا بعداز عمل سرکلاژ لکه بینی طبیعیه؟؟؟

۶ پاسخ

شما چه رنگیه من وقتی سرویس میرم خونابه اس انگار

من تا ۳ روز داشتم

تا یه هفته طبعیی لک بینی

اره عزیزم تا یه هفته

صدردصد طبیعه

بله نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی