خانما لکه بینی کم بعد از سرکلاژ طبیعیه ؟

۳ پاسخ

اره دکتر من گفت حتی ممکن تا ده روز لک کم رنگ و قهوه ای هم باشه که طبیعی هستش نگران نباش فقط استراحت کن دو هفته ی اول ترجیحا مطلق که ترمیم بشه

اره تا یه روز بعد لکه بینی خفیف داشتم

آره گلم تا سه روز طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 روزهای ابتدایی تولد