۵ پاسخ

من تا ۴،۵ روز بعدش لکه بینی داشتم

اره در حد خونابه
برامن تا فرداشبش بود و بعد تموم شد

از این پد کوچیکا که برا ترشح روزانه است بگیر همون کافیه

برا من لکه بینی فقط همون روز بود نباید خون یا لکه بیاد خطرناکه

من همون روز بعد عمل چند لکه داشتم و دیگه تمام شد ولی گفتن تا چند روز لکه باشه البته نه خون زیاد طبیعیه

سرکلاژ چیه دیگه😑😫

سوال های مرتبط