۶ پاسخ

برای سرکلاژ چند ساعت باید ناشتا باشم و اینکه شب قبل آزمایش میگیرن یا نه ؟

خانما شماها ک سرکلاژ شدین در چ حالی هستین استراحت مطلقین .میتونین راحت بشینین .

نه من دوبارسرکلاژشدم لکه بینی نداشتم ولی بستگی به دکترداره چجوری سرکلاژکنه من حتی یه لکه هم ندیدم هردوبار

اره تا سه چهار روز شایدم بیشتر لکه بینی ‌ داری که طبیعیه

سرکلاژ کردی سرویکست چند بود

سلام بله عزیزم

سوال های مرتبط