تب پسرم ۳۷و نیمه

۳ پاسخ

شیاف تاحالا ندادم

من استا میدم هر ۴ساعت

پسر منم همینه ساعت ۸شیاف گزاشتم تبش،بالا بود الان باز داره داغ میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان *Ariya* مامان *Ariya* ۱ سالگی