۳۷و نیم تب حساب میشه

۳ پاسخ

اره پاراکید بده

خفیف پاراکبد بده اگه ده کیلو یه سی سی
شاید داره دندون درمیارع اگه علایم دیگه نداره
اگه بیشتر از دوسه روز شد ببرش

بله ولی خفیف

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۱ سالگی
مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی
مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان RadmehR🫀 مامان RadmehR🫀 ۱ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان نیلدا🐥 مامان نیلدا🐥 ۱ سالگی
مامان آسِنا💖🎀 مامان آسِنا💖🎀 ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی