تب حساب میشه؟؟😔
استا بدم

تصویر
۷ پاسخ

اره عزیزم

آریا هم از دیشب همش ۳۷ ونیم میشه 😔

اره بده

به من که هم دکتر پسرم هم داروخونه گفت نیاز نیست اضافه کنی چیزی

استا بدم یعنی چی درست بنویس دیگه 😁

اره‌ عزیزم به این تب سنج ها باید نیم درجه اضافه کنی ک میشه 37.9

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی
مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی