۳۷.۴ تب حساب میشه

۹ پاسخ

اره قطره استا بده
لباسش کم کن تا ایشالله کنترل بشه بالا تر نره

شروع تب

شروع تب هستش عزیزم سعی کن با پاشویه پایین بیاری اگ هم نیومد پاراکید بده
لباسشو کم کن

خطرناک نیست درصورتیکه کنترل بشه..لباسشوکم کن خونروخنک کن بیادپایین یاحداقل بالانره

کانال غذای کودک ما در روبیکا با بیش از ۲۰۰۰ مادر ❤️
@food_babyy

لطفاً تاپیک قبلی جواب بدین

در اصل ۳۸ درجه تبه
اما ۳۷.۴ هم در آستانه ی تبه
استامینوفن بدی بهش بهتره

نه گلم ، لباساشو کم کن و کمی دست و پاهاشو و صورتشو بشور . چیزی نیست

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان RadmehR🫀 مامان RadmehR🫀 ۱ سالگی
مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها ۱ ماهگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان نیلدا🐥 مامان نیلدا🐥 ۱ سالگی
مامان فاطمه و رایان مامان فاطمه و رایان ۱۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان دوقلوهاوداداش مامان دوقلوهاوداداش ۱۷ ماهگی