خانوما این تب حساب میشه؟؟

تصویر
۸ پاسخ

نه عزیزم

سلام عزیزم تب از ۳۷ و ۸ به بالا محسوب میشه

نه گلم متخصص دخترم گفت ۳۸ و۹ تبه بیارش مطب

ن تب نیس
تب از ۳۷.۵ ب بالاس

نه گلم

نه عزیزم

نه ۳۷ و نیم باشه تب حساب میشه

سلام ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها ۱ ماهگی
مامان ارین کوچولو مامان ارین کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱۶ ماهگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی