۳۷،۲ تب حساب میشه؟

۴ پاسخ

نه بیخود استا نده سی هفت تب نیس دوساعت دیگه تب سنج بزن اگه حرارت تغیر کرد استا بده عزیزم

به نظرم تبه

اگ دیجیتالیه نیم بهش اضاف کن همیشه
میشه ۳۷.۷
از ۳۷.۵ ب بالا تبه
الان تب حساب میشه

ن

سوال های مرتبط

مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان RadmehR🫀 مامان RadmehR🫀 ۱ سالگی
مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها ۱ ماهگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان نیلدا🐥 مامان نیلدا🐥 ۱ سالگی
مامان فاطمه و رایان مامان فاطمه و رایان ۱۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی