بچها ۳۷٫۲ تب حساب میشه ؟

۸ پاسخ

زیربغل میگیری بهش نیم اضافه کن
37/3به بعد تب هست گلم
اون هم احتمالا بخاطر گرمی هوا یا دندون درآوردنشه

نه نیست

ببین اینو گلم

تصویر

نه ۳۷ نیم تب لباساشو کم کن خنک کن جاشو

ن ۳۷و نیم

هنوز نه ۳۷.۵ تب هست

هوا خیلی گرمه

اگ الان گرفتی امکان داره بخاطر هوای گرم باشه

سوال های مرتبط

مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها ۱ ماهگی
مامان فاطمه و رایان مامان فاطمه و رایان ۱۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان دوقلوهاوداداش مامان دوقلوهاوداداش ۱۷ ماهگی
مامان ارین کوچولو مامان ارین کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی