۳۷.۳
تب حساب میشه ؟

۷ پاسخ

نه گلم

نووووو

خیر بالای ۳۷.۵تب میشه

ن عزیزم تا ۳۷/۵ طبیعیه

نه عزیز

نه عزیزم
لباسش رو سبک کن
بهش شیر بده ، پاشویه کن
با پاراکید کنترل کن

۳۷ممیز۸ ب بالا

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۳ ماهگی
مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان RadmehR🫀 مامان RadmehR🫀 ۱ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان نیلدا🐥 مامان نیلدا🐥 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان دوقلوهاوداداش مامان دوقلوهاوداداش ۱۷ ماهگی