خانما ۳۷.۳ تب هست؟؟
#تب

۵ پاسخ

بله تبه

رو مرزه

بله...

۳۷/۵تب خفیفه بالاتر از اون تب

بله.

سوال های مرتبط

مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی