مامانا کمک
۳۷.۳ تب میشه؟

۳ پاسخ

به درجه زیر بغل نیم درجه اضافه کن
۳۷ و نیم شروع تبه

چون نزدیک ب تبه گلم بهش قطره استامینوفن بده حتما

نه عزیزم از ۳۷.۵ به بعد

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین، مامان ماهلین، ۱ سالگی
مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها ۱ ماهگی