دوستان تب بچم رو ۳۷.۳ هس چیکار کنم

۴ پاسخ

۳۷.۷تب شروع میشه

پاراکید بده

استامینوفن بده یه دستمال نم دار رو پیشونیش بزاری کنترل میشه انشاا... مدام چک کن بالا نره

درخواست میدی

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۳ ماهگی
مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی
مامان ریهام🩷ریان💙 مامان ریهام🩷ریان💙 ۱۴ ماهگی