خانما۳۷.۲ تب حساب میشه؟

۳ پاسخ

اگ با این تب سنج خودکاری ها گرفتی بابد ی نیم بهس لفافه کنی

۳۷.۵ هم شروع تب

نه
۳۷.۵ به بعد میشه تب

سوال های مرتبط

مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان RadmehR🫀 مامان RadmehR🫀 ۱ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان نیلدا🐥 مامان نیلدا🐥 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان آسِنا💖🎀 مامان آسِنا💖🎀 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان 🧑‍🧑‍🧒 مامان 🧑‍🧑‍🧒 ۱۷ ماهگی