چند به بالا تب حساب میشه؟

تصویر
۶ پاسخ

الان بچه تب خفیف داره
استامینوفن بده

عزیزم من از دکتر پرسیدم گفت این دماسنجا دقیق هستن و لازم نیست اضافه کنی

۳۷ و نیم

تب خفیف

۳۸ به بالا.ولی میگن به این دماسنجا باید یک عدد اضافه کنی

۳۷ ونیم تب خفیف حساب میشه الان اینم نیم درجه اضافه بشه تبه استا بده مراقبش باش

سوال های مرتبط

مامان زینب خانم و🤰 مامان زینب خانم و🤰 هفته نهم بارداری
مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان RadmehR🫀 مامان RadmehR🫀 ۱ سالگی