۳۶ تب حساب میشه؟

۶ پاسخ

لب مرزه یکم با دستمال نم دار بکش رو دست وپاش

بچه دوستم آخه ۳۶ میگه تنش، داغه انگار حالیش نمیشه هرچی میگم

نه عزیز ۳۷ هم محسثب نمیشه

۳۷ام حساب نمیشه 😁

نه عزیزم

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها ۱ ماهگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان فاطمه و رایان مامان فاطمه و رایان ۱۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان دوقلوهاوداداش مامان دوقلوهاوداداش ۱۷ ماهگی
مامان ارین کوچولو مامان ارین کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی