۳ پاسخ

۳۷ که تب حساب نمیشه عزیزم
ولی اگه بدنش گرمه و شیر نمیخوره احتمالا دندونش داره درمیاد

۳۷ و نیم تب حساب میشه .نزار بره بالا.آب زیاد بده.دست صورت پاشو هر چند دقیقه بشور لباس خنک تنش کن

با لیزری گرفتی یا دیجیتال؟

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها ۱ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی